11,79 €
Rinkodara atskaitomybės eroje. Kaip nustatyti rinkodaros praktiką ir rodiklius, kurie tikrai lemia pelningumą
Rinkodara atskaitomybės eroje. Kaip nustatyti rinkodaros praktiką ir rodiklius, kurie tikrai lemia pelningumą
1
  • Išparduota
Rinkodara atskaitomybės eroje. Kaip nustatyti rinkodaros praktiką ir rodiklius, kurie tikrai lemia pelningumą
Rinkodara atskaitomybės eroje. Kaip nustatyti rinkodaros praktiką ir rodiklius, kurie tikrai lemia pelningumą
Perskaityta: 11,79 €
1
Paprastai tariant, tai yra viena svarbiausių kada nors parašytų knygų apie rinkodarą. Ji turėtų būti žinių ir veiklos pamatu kiekvienam, dirbančiam rinkodaros ir komunikacijos srityje. Be jokių išimčių. Adam Morgan Mane nustebino neįtikėtinai nuobodus knygos pavadinimas – knygos tokiu pavadinimu tikrai nebūčiau skaitęs, jei ne gausybė rekomendacijų. Tačiau perskaitęs ją, manau, suprantu sąmoningą tokio nuobodaus pavadinimo pasirinkimą – autorių siekis yra taikant aukščiausius…
11.79
SKAITYTA KNYGA
  • Originalus pavadinimas: Marketing in the Era of Accountability: Identifying the Marketing Practices and Metrics That Truly Increase Profitability
  • Autorius: Les Binet, Peter Field
  • Leidėjas:
  • Metai: 2015
  • Puslapiai: 230
  • ISBN: 9786099536910
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 13 x 21 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Asta Pocienė, Žygintas Berukšta

Rinkodara atskaitomybės eroje. Kaip nustatyti rinkodaros praktiką ir rodiklius, kurie tikrai lemia pelningumą | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

11,79 €
Gera Vil 86%

Aprašymas

Paprastai tariant, tai yra viena svarbiausių kada nors parašytų knygų apie rinkodarą. Ji turėtų būti žinių ir veiklos pamatu kiekvienam, dirbančiam rinkodaros ir komunikacijos srityje. Be jokių išimčių.

Adam Morgan

Mane nustebino neįtikėtinai nuobodus knygos pavadinimas – knygos tokiu pavadinimu tikrai nebūčiau skaitęs, jei ne gausybė rekomendacijų. Tačiau perskaitęs ją, manau, suprantu sąmoningą tokio nuobodaus pavadinimo pasirinkimą – autorių siekis yra taikant aukščiausius analizės patikimumo reikalavimus ištirti sąsają tarp reklamos ir ilgalaikio poveikio verslui, reklamos efektyvumą iškėlus kaip pagrindinį tikslą.
Tos paprastos taisyklės, intuityviai pažįstamos ir savaime suprantamos kūrybos žmonėms, apverčia rinkodaros tiesas aukštyn kojom, tačiau apverčia jas empiriškai, besilaikydamos labai griežtų reikalavimų – daug griežtesnių už tuos, kurie buvo taikomi kuriant pačias rinkodaros tiesas.
Man atrodo, kad Lietuvos rinkodaros visuomenei gyventi be šios knygos – didelė klaida, tad ją taisome. Skaitydami, tikiuosi, džiaugsitės ne tik paprastais ir labai griežta metodologija grįstais argumentais, bet ir tuo, jog rinkodara neturi būti pikta ir pilka, kad būtų efektyvi. Griežčiau atvirkščiai.

Paulius Senūta

  • Kaina: 11,79 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vil.

Pardavėjo reitingas:  86%

Knygos būklė
Ant priekinio viršelio trys kavos lašai, galinis viršelis turi kainų etikečių žymes.

Formatai:

Perskaitytos

11,79 €
Gera
Vil 86%

Paprastai tariant, tai yra viena svarbiausių kada nors parašytų knygų apie rinkodarą. Ji turėtų būti žinių ir veiklos pamatu kiekvienam, dirbančiam rinkodaros ir komunikacijos srityje. Be jokių išimčių.

Adam Morgan

Mane nustebino neįtikėtinai nuobodus knygos pavadinimas – knygos tokiu pavadinimu tikrai nebūčiau skaitęs, jei ne gausybė rekomendacijų. Tačiau perskaitęs ją, manau, suprantu sąmoningą tokio nuobodaus pavadinimo pasirinkimą – autorių siekis yra taikant aukščiausius analizės patikimumo reikalavimus ištirti sąsają tarp reklamos ir ilgalaikio poveikio verslui, reklamos efektyvumą iškėlus kaip pagrindinį tikslą.
Tos paprastos taisyklės, intuityviai pažįstamos ir savaime suprantamos kūrybos žmonėms, apverčia rinkodaros tiesas aukštyn kojom, tačiau apverčia jas empiriškai, besilaikydamos labai griežtų reikalavimų – daug griežtesnių už tuos, kurie buvo taikomi kuriant pačias rinkodaros tiesas.
Man atrodo, kad Lietuvos rinkodaros visuomenei gyventi be šios knygos – didelė klaida, tad ją taisome. Skaitydami, tikiuosi, džiaugsitės ne tik paprastais ir labai griežta metodologija grįstais argumentais, bet ir tuo, jog rinkodara neturi būti pikta ir pilka, kad būtų efektyvi. Griežčiau atvirkščiai.

Paulius Senūta

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
× promo banner